Dag 1 - Presentation

Elin Amanda Charlotte German är mitt fullständiga namn. Blir i dagarna 18 år gammal. Det känns lite surialistiskt. Jag skulle vilja beskriva mig själv som bror min en gång sa, som färgen gul. För jag är Tjejig, annorlunda och skrattar mycket (tror han syftar på att gul är en glad färg). Jag kan skratta åt allt. Jag menar allt. Förutom på en dålig dag, vilket oftar är när jag har pms, för då är jag ingen man vill prata med. Jag är även överkänslig och har absolut ingen kontroll över mina tårkanaler.

I en dålig period har jag svårt att se sakers positiva sidor. Då är allt skit och folk är dumma i huvudet. Saker som stör mig då är framför allt folk som tar för stor plats. När jag är på bra humör så försöker jag skojja till det, dessvärre skrattar jag innan poängen kommit fram.

Jag orkar inte längre med min prestationsångest i skolan, så försöker skita i den. Lättare sagt än gjort, tyvärr. Jag gillar att argumentera och har inget problem att säga vad jag tycker. Jag har även större klädintresse än merparten, någon mer än jag som tycker att Balmain toppar sig själv fortfarande? Det jag värderar högst av allt är kärleken. Jag har fantastiska kompisar o mina bröder skulle jag inte klara mig utan. Tack för att ni står ut med mina humörsvängningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0